Луксозният начин на живот - кое го прави такъв: притежанието на скъпи вещи или насладата от самото живеене

Преди като чуех думата "лукс" и си представях скъпи вещи и имоти. За мен значението ѝ се изчерпваше само до притежаването на огромни имоти, яхти, самолети, бързи коли, диаманти, дизайнерски дрехи и безброй обувки. Не се замислях, че тези, които притежават такива вещи, също имат живот за живеене. Да, той е по-различен от на повечето хора, но все пак и те спят, хранят се, общуват, работят и си почиват. Тогава започнах да си представям как би изглеждал животът ми, ако аз бях на тяхно място и то не какво щях да притежавам, а какво щях да правя всеки ден - как би изглеждал моят луксозен живот. 




Стигнах до следния извод - моят луксозен живот включва: 8-9 часа сън в удобно легло, вкусна храна, да прекарвам време с хората, които обичам, време, което да отделям за моите хобита, разходки на чист въздух сред природата, работа по каузи, в които вярвам и подкрепям, благотворителна дейност и разбира се - обличане и преобличане на хубавите ми дрехи (и аз съм човек, и аз обичам да се глезя).

И като се замислих... всичко, което асоциирам с луксозен начин на живот (минус златните хеликоптери), ми изглежда съвсем постижимо. Малко планиране и включване на всичките ми любими дейности в графика ми за месеца, и ¡voalá!

Ето един примерен списък с 10 лесни начина как и ти да се сдобиеш с повече лукс в ежедневието ти:

  • Действай като най-доброто ти аз във всеки един момент
  • Спри и се наслади на красотата на обикновените неща 
  • Винаги бъди благодарен за всичко в живота ти 
  • Работи, за да живееш, не живей, за да работиш
  • Прекарвай време сред природата, поне веднъж седмично 
  • Порадвай се на изгрева или залеза
  • Поддържай дома си чист, подреден и пълен само с неща, които обичаш
  • Яж питателна и вкусна храна и се наслаждавай на всяка хапка 
  • Движи тялото си ежедневно по начин, по който да се чувстваш добре
  • Инвестирай в семпли, но висококачествени дрехи 

Този списък може да расте до безкрай и да бъде допълван с малки, но променящи усещането ти за живота неща. Защото тайната на луксозния начин на живот е в умствената нагласа, в усещането на малките удоволствия и в цялостното ти съществуване в тук и сега. 






Коментари

Популярни публикации