Ежедневна офис визия, вдъхновена от Денерис Таргериен

Вчера излезе първият епизод от последния сезон на "Игра на тронове" и аз като всички верни фенове на сериала го изгледах с голямо вълнение. Не знам за вас, но аз освен историята, следя с интерес и костюмите на всички герои. Обичам да откривам в тях елементи от домовете им, да ги разкодирам като скрити послания и да разследвам откъде е дошло вдъхновението на костюмната дизайнерка Мишел Клептън за цветовете и формите на облеклото на всеки от персонажите. А тя се старае да пресъздаде не само характеристиките, но и историята на всеки един герой, и как самият той се променя спрямо трудностите и отговорностите, пред които се изправя.

Макар че костюмите на всички са много интересни, аз много харесвам Денерис и нямах търпение да видя с какво ще е облечена в първия епизод на сезон 8. В началото на сериала я видяхме с лека и ефирна рокля, в която се движеше колебливо, но сега след като вече е кралица, повела огромната си армия към епична битка, тоалетите й заприличват все повече на броня и драконовите елементи присъстват във всяка нейна дреха. 


Майката на драконите се превърна в мое вдъхновение и пример за силна жена, без значение, че е измислен персонаж. Затова реших в днешния съвсем обикновен работен ден да пресъздам моя версия на тоалета, който тя носи в своя необикновен живот. Избрах дрехи, които вече имах в гардероба си, и които са подходящи за ежедневието ми. Тъй като работя в офис с неформален стил на обличане, съчетах най-типичната делова дреха - сакото, с чизми, каквито Денерис често носи, и клин с кожени елементи - вдъхновен от дотраките. 



Под сакото заложих на блуза от фино плетиво, имайки предвид, че навън пролетното време е все още хладно. Цветовете на блузата преливат от по-тъмно бордо до по-светло виненочервено. Именно комбинацията от бялото палто на Денерис с подаващият се отдолу тъмночервен плат ме вдъхнови да избера тази комбинация.


В сериала видяхме, че Денерис е с ръкавици в същия тъмночервен цвят - та нали зимата в Уинтърфел дойде. По нашите ширини през април вече не е подходящо да се носят ръкавици, но все пак си сложих едни. Да, не са кожени, но пък са мекички и в студеното време си ги нося с удоволствие. 


Сред бижутата си не открих нищо с дракони (грешка, която трябва да поправя - още повече съм и родена в годината на дракона според китайския хороскоп). Затова се спрях на черна брошка със сребриста верижка. Брошката е с остри ръбове и макар да не е от драконово стъкло, формата ѝ ми напомня на зъб или нокът от дракон. 

Тъй като изобщо, ама изобщо, не ме бива с плитките, нямаше как дори да се опитвам да си направя подобна сложна прическа като на леденорусата Халееси. Затова избрах нещо по-лесничко - захванах я настрани с фиби. Гримът ми е доста минималистичен, за да наподобява ефекта "без грим". Използвах фон-дьо-тен, коректор, пудра и, разбира се, хайлатър. На очите имам спирала и съвсем леки златисти сенки, които блещукат, ако се вгледаш много отблизо, а устните ми са с телесен цвят. 




С това опитите ми да разнообразя ежедневния аутфит с превъплъщение в телевизионна героиня приключват. Но ми харесва този експеримент - да превръщам тоалети, които няма как да бъдат облечени в ежедневието от нормалните хора, в съвсем подходящи за носене комбинации. Оказа се забавно, така че съм в търсене на следващото си вдъхновение.

Блуза - DiKa - във виолетово и в тъмносиньо
Сако - Мелани Стил - подобно в ETERE
Клин - подобен в H&M, но изцяло кожен
Чизми - Paolo Boticelli
Брошка - подобна в AliExpress


Коментари

Популярни публикации