Ежедневна грижа за лице с Bioderma
Everyday skincare routine


Това са моите войници в борбата с акнето и мазната кожа. Използвам ги вече около 3 седмици и промените са на лице (на моето лице).

Имам мазна кожа с всичките ѝ бонуси - неприятно лъщене, черни точици, активно акне и белези от вече преминало. Пробвала съм много продукти, предназначение за лечение на акне, но повечето ми действат само първите няколко пъти. След това кожата ми отвръща на удара и нещата стават дори по-зле.

С продуктите на Bioderma нещата стоят по-различно, поне засега. Кожата ми е видимо по-чиста, по-матирана и по-мека на допир. Намалял е броят и на пъпките по лицето ми (макар че това може да се дължи отчасти и на 14-дневната диета, която спазвах - без захар, тестени продукти, месо и животински продукти). Със сигурност обаче, кожата ми се чувства значително по-добре след употребата на всеки един от продуктите на снимката.

Ето и малко повече за тях и как ми се отразяват на кожата:

Мицеларна вода Sébium H2O
Предпочитам я пред измиващия им гел, тъй като той изсушава кожата ми прекалено много. Макар че е мазна, след по-агресивни продукти става дехидратирана на повърхността, суха е и се лющи. Мицеларната вода е с по-нежно действие и след нея кожата ми е изключително мекичка. Върши работа и като дегримьор - както за областта около очите, така и за цялото лице.  Ползвам я предимно вечер, по-рядко и сутрин, защото кожата ми става прекалено суха от честата ѝ употреба. Ако не съм слагала грим почиствам лицето си едно памучно тампонче, ако обаче съм била с грим, обикновено са ми необходими две. Следващата стъпка е да измия лицето си с измиващ гел - в момента ползвам Liquid Facial Soap на Clinique, защото не изсушава кожата ми прекалено и към момента е най-добрият измиващ продукт, който съм използвала.

Sébium AI correcteur
Това е един от най-любимите ми продукти - оцветен крем, който едновременно лекува кожата ми и служи като фон дьо тен. Да, не е много покривен, но пък стои естествено за през деня. Интересното е, че ми приляга на цвета на кожата чудесно. Първоначално бях скептична, че е само един цвят за всеки тен и нюанс, но пък ми върши работа. Тъй като е флуид е доста течен и трябва да се нанася внимателно, защото леко се разлива и излиза прекалено голямо количество продукт от тубичката. Относно зеления коректор, който е в капачката, мога да кажа само, че е добра идея. Прекалено сух е и трудно се разнася. Може би трябва да пробвам да го затопля по някакъв начин, но не знам дали това няма да навреди на съставките му, затова и не съм опитвала досега.

Sébium Global
Това е кремчето, което използвам вечер или пък през деня, когато реша да заменя Sébium AI correcteur и да ползвам обикновен фон дьо тен. Да, обичам да разнообразявам козметиката, която ползвам, иначе къде е забавната част? Та, да се върнем на крема, много е освежаващ, лесно се разнася и оставя кожата много мека и нежна. Леко пощипва за няколко секунди, но предполагам, че това е нормално, а и не ми носи никакъв дискомфорт. Предпочитам го пред Sébium AKN - той просто леко матираше кожата ми, но като че ли не ми помагаше особено в борбата с акнето. Може би това е и защото в сайта на Bioderma пише, че Sébium Global е при по-тежки форми на акне, отколкото Sébium AKN.

Sébium Serum
Серумът, на който възлагах големи надежди, се оказа, че не ми смени изцяло кожата с по-хубава, но пък помага за по-бързото зарастване на пъпките. Тъй като е с пилинг ефект и затова се надявах, че ще ме избави от белезите, но засега това не е така. Може би те са твърде дълбоки и затова е недостатъчно да се третират само с това серумче, но пък ми се струва, че някак си са се позапълнили поне мъничко, или поне така ми се иска. Във всеки случай кожата ми се чувства добре, акнето ми е намаляло, а съществуващото преминава по-бързо. На описанието на продукта пише, че е за акне в зряла възраст и не знам дали би било подходящо за тийнеджъри, но на мен, като една изключително зряла дама, ми помага в грижата за лицето. Ползва се вечер преди лягане, но тъй като е лепкаво е добре да се изчака около половин час преди лицето ти да се залепи за възглавницата.

Това са основните продукти, които ползвам всеки ден за грижа за лицето. Естествено има и друга козметика, която употребявам от време на време - маски, етерични масла, билкови кремчета и още какво ли не.

Забелязах, че от както ползвам комбинация от няколко продукта на Bioderma ефектът е най-добър и кожата ми е по-малко капризна. Лицето ми сияе, чувствам го по-чисто, свежо и с по-малко пъпки, зачервявания и белези.

А вие ползвали ли сте някой от тези продукти? Или пък подобни, които да са подходящи за ежедневна грижа за мазна и проблемна кожа? Споделете в коментарите!


These are my soldiers in my fight with acne and oily skin. I use them about 3 weeks and I can see the difference already.

I have oily skin with all that goes with it – unpleasant shine, blackheads, active acne and scars. I’ve tried many products for treating acne, but most of them helped me only the first few times I have used them. And the next thing – my skin gets even worse.

With Bioderma products things are a little bit different, at least for now. My skin is clearer, matt and softer. The pimples on my face have decreased. Definitely, I feel my skin better after using any of the products at the picture. 

Here is more info about the products and how they are affecting my skin:
I prefer it to their Sébium Gel Moussant because the last one dries my skin too much. Even if my skin is oily after more aggressive products it becomes dehydrated at its surface. Sébium H2O is more gentle and after using it my skin is really soft. I use it also as makeup remover – for the eye area and for all my face. I use Sébium H2O mostly before going to bed and more rarely at the mornings, because my skin gets too dry when I use it more often. If I was without makeup during the day, I clean my face with only one cotton pad , but if I was using foundation – I probably will be needing two cotton pads. The next step is to clean my face with cleanser – at the moment I am using Liquid Facial Soap by Clinique, because it is not drying my skin and till the moment is the best cleanser I have ever used. 

That is one of my favorite products – colored face cream that heals my skin and simultaneously serves as foundation. It’s not with full coverage and it looks more natural which is actually god for everyday use. The surprising thing is that it compliments my skin tone really well. At first I was skeptical about that because it comes with only one color for all skin colors but it actually works. Because it has a fluid texture is very liquid and you have to be careful not to overdose it. I think that the green concealer it’s a good idea to be pared with the colored cream but I don’t like it. It’s too thick and dry and it is difficult to apply. Maybe I have to try to warm it up but I am not sure that this is good for the product itself. 

This is the cream that I am using at night or during the day as a base before the foundation. It is very refreshing, easy to apply and my skin gets really soft. It’s lightly pinching for a few seconds, I suppose that’s normal and it does not feel discomforting. I prefer this product over Sébium AKN because it’s more helpful to my skin and fighting acne. Maybe, that is because at the Bioderma’s website is written that Sébium Global it’s used with more serious forms of acne.

That is the serum I wished it would change my whole skin but nothing like that happened. I found that it is actually helping my acne to heal faster. I was hoping that my scars will disappear because of its peeling effect and maybe it happened a little bit but my scars are too deep to notice. Overall my skin feels good and my acne decreased. I use it before bed but it’s a little sticky and I recommend to wait for a half hour before putting your face on the pillow.

These are the main products that I use every day for my skincare routine. Of course there is other products that I like to apply to my face from time to time – like face masks, essential oils, herbal creams, etc.

I notice that when I am using combination of all these Bioderma products the effect on my skin is the best. My face is glowing, it feels cleaner, fresh and with less acne pimples, blemishes and scars.

Are you used some of those products? Or maybe some which are similar and also proper for oily skin? Share your comments!






























Коментари

Популярни публикации