Коледна декорация - почти за без пари

Коледа почти дойде, а аз все още не съм украсила у дома. Така става от много задачки и пазаруване на подаръци! Нищо няма да ме спре да внеса весело празнично настроение вкъщи.

Да започнем от елхата! За мен тя винаги е била центърът на Коледа. Аз реших да инвестирам в изкуствена, защото може да се ползва с години. Пък и така не поощрявам отсичането на дръвчетата, което си е доста тъжно. Има обаче и други идеи, които да ви излязат дори без пари. Стига, разбира се, да сте фенове на нестандартните елхи "направи си сам". Може да си нарисувате на стената, да украсите стълбата или фикуса, или пък да си изработите една симпатична елхичка от вестници!



Всяка елха има нужда и от декорация. Ако искате да изглежда по-естествена, може да я засипете с късчета памук, които да имитират снежинки. Ще изглежда все едно си е в гората. А за гирлянди може да използвате разноцветни прежди, нанизани пуканки или такива, които сами сте си изработили от гланцово блокче - както от часовете по ръчен труд в училище. Само не ви препоръчвам след развалянето на елхата да изядете пуканките, колкото и вкусни да си ви изглеждали през празниците!



Играчки за елхата и украса из къщи. Може да си изработите играчки за елхата и сами - от стари вестници, станиолчета от шоколада, който сте си хапнали сладко-сладко, от шишарки, които сте събрали в гората и изобщо - от каквото се сетите!



Шишарки навсякъде! Тези красиви дарове от природата ще внесат в дома ви красота и празнично настроение! Може да ги сложите в красива чинийка или просто да ги наредите на някое рафтче. А защо не ги оцветите в различни цветове, за да е по-весело!


Това са моите предложения за Коледна декорация, която да е едновременно красива и на ниска стойност. Надявам се да съм ви дала някой полезен съвет, а ако вие се сещате за още нещо по темата - пишете, че ме чака украсяване!





Коментари

Популярни публикации